Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Petak, 23/8/2019
19:00  |  
Četvrtak, 15/8/2019
11:00  |  
Utorak, 13/8/2019
12:00  |  
Ponedeljak, 12/8/2019
12:00  |  
Petak, 9/8/2019
19:00  |  
Nedelja, 4/8/2019
11:00  |  
Petak, 2/8/2019
12:00  |  

Snimak seminara „Internet i evolucija vesti“

U organizaciji Audit Bureaux of Circulations Srbija (ABC Srbija), uz podršku USAID i IREX, 23. septembra je u beogradskom hotelu Continental održan seminar na temu „Internet i evolucija vesti“. Pored Stiva Hermana, direktora BBC Online News, koji je bio ključni predavač, prezentacije na teme vezane za pokretanje i funkcionisanje informativnih portala, je održalo još sedam renomiranih delatnika srpske web scene.

Najviše pažnje preko 200 prisutnih slušalaca je privuklo upravo predavanje gospodina Hermana na temu „Online vesti: Šta funcioniše?” (“Online news: What works?“). Tokom jednosatnog izlaganja, izneo je osnovne podatke o načinu na koji funkcioniše BBC News websajt, sistem koji preuzima i upravlja informacijama dobijenim od 2000 novinara, kreirajući 500 web stranica dnevno. Kao ključne odlike koje čine jedan informativni portal uspešnim naveo je brzinu, jednostavnost, vizuelnu dopadljivost, relevantnost sadržaja i lakoću pretrage, uz ključni princip „Dajte ljudima informacije koje su im potrebne da bi vodili svoje živote“.

U nastavku događaja, Milan Kovačević, izvršni direktor ABC Srbija, je govorio o mogućnostima i benefitima web članstva u ovoj asocijaciji.

Prezentacije su održali i Dejan Restak, direktor poslovnog razvoja kompanije Wireless Media i dugogodišnji direktor sajta B92.net (koji je govorio o koncipiranju sajta i njegovom pozicioniranju na internetu) i Jasna Milošević, direktor medijskih istraživanja Ipsos Strategic Marketing (iznela je rezultate istraživanja Youth and New Media 2010). Potom je Jovan Protić, direktor Ringier online i izdavač 24 sata, prisutnima dao preporuke kako da privuku potencijalne investitore.

Predavanja o obezbeđivanju održivosti projekta i stabilnih prihoda web sajtova održali Vladimir Aranđelović, Digital Account Manager u agenciji Direct Media i Bojan Rendulić, direktor agencije Fastbridge.

Snimak seminara „Internet i evolucija vesti“

 
USAID/IREX
Ova sekcija sajta realizovana je zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID). Izneti stavovi pripadaju isključivo autoru i ne predstavljaju zvaničan stav USAID-a i IREX-a.