Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
RSS
Budite obavešteni o najnovijim događajima u Medija centru

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

U sklopu Medija centra nalaze se 3 sale i Press klub. Sale su kapaciteta...

Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...

Unapeđenje položaja mladih u izbornoj kampanji 2020

Utorak, 10/3/2020, 12:00, II sprat, Mala sala

izveštaji:

Pogledajte fotografije
Unapeđenje položaja mladih u izbornoj kampanji 2020

Konferencija za novinare Krovne organizacije mladih Srbije (KOMS)

Prema relevantnim istraživanjima 64% mladih želi da ode iz Srbije, usled nedovoljne finansijske osnaženosti, nepoverenja u institucije i političare, te uverenja da svojim glasom ne mogu da utiču na političke procese. Politički akteri u medijima najčešće iznose deklarativna zalaganja za unapređenje položaja mladih, bez navođenja konkretnih mera koje će preduzeti. Čak 63% mladih u Republici Srbiji smatra da je potrebno uvođenje kvota za mlade u institucije kako bi se obezbedilo njihovo prisustvo i učešće u donošenju odluka.
Oblasti koje su mladi prepoznali kao ključne, a koje utiču na kvalitet njihovog života i u kojima je potrebno ponuditi rešenja, programe i mere su: uključivanje mladih u rad institucija i procese donošenja odluka, osamostaljivanje, zapošljavanje, obrazovanje mladih i sistem vrednosti. Potrebno je uključiti mlade u procese donošenja odluka i zbog toga KOMS traži od svih aktera/političkih partija da:
• na listama predlože 20% mladih osoba do 30 godina;
• 20% osvojenih mandata povere mladim osobama;
• koncipiraju obraćanja i kreiraju programe za mlade tako da ponude minimum 20 politika i konkretnih mera za mlade koje će uticati na unapređenje položaja mladih i biti zasnovane na stvarnim izazovima sa kojima se mladi suočavaju.

Kako bismo ispratili da li su mladi tema u izbornoj kampanji i na koji način politički akteri komuniciraju pitanja mladih, KOMS će do izbora 26. aprila, vršiti monitoring izborne kampanje. Tim mladih istraživača i istraživačica sa Fakulteta političkih nauka, svakodnevno će pratiti koji su problemi mladih identifikovani, da li su predložene konkretne mere ili su samo data opšta obećanja kao i ko komunicira ka mladima, da li su mladi političari/ke akteri kampanje, da li se akteri obraćaju svim mladima ili samo određenim grupama. Rezultati monitoringa će se objavljivati na nedeljnom nivou na sajtu i društvenim mrežama KOMS-a.

Na konferenciji će govoriti:

  • Milica Borjanić, programska asistentkinja KOMS
  • Miljana Pejić, menadžerka programa KOMS
  • Stefan Đorđević, generalni sekretar KOMS

Ukoliko imate dodatna pitanja u vezi sa konferencijom, možete nas kontaktirati putem office@koms.rs ili pozivom na 069 738 445.


Snimci događaja na MC Web televiziji ostaju dostupni za gledanje do 6 meseci

Galerija

Stefan Đorđević
Miljana Pejić
Unapeđenje položaja mladih u izbornoj kampanji 2020
Unapeđenje položaja mladih u izbornoj kampanji 2020
Unapeđenje položaja mladih u izbornoj kampanji 2020
Milica Borjanić
Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Ključne reči

Pri pretrazi možete koristiti domaće karaktere: č, ć, š, ž, đ


Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.
sve rečitačnu frazubilo koju reč
 Opšta
 Mediji
 Politika
 Ekonomija
 Društvo
 Kultura
 Region
 IT Tehnologije
 Sport
Selektuj sve  Deselektuj sve
Od 
Do 
 Video zapis   Tekstualni izveštaj